12 Eylül 2011 Pazartesi

Hunca Kuruluşu




1957′de kurulan Hunca, Türk kozmetik endüstrisinin en köklü kuruluşlarından biridir.Hunca Kozmetik, yenilikçi ruhu ve profesyonel çalışma anlayışı ile her geçen gün daha büyük adımlarla hedeflerine ulaşmayı hedeflemektedir.
• Üretime ilk kez Hunca Balsam ile başlayarak kısa süre içerisinde marka olmayı ve 1978 yılında Türkiye’nin ilk yerli erkek parfüm ve aftershave serisi olan Madigan ile yenilikçi bir hizmet anlayışında yerini almayı başarmıştır.
• 1980 yılında profesyonel yönetim yapısını benimseyerek, parfüm ve deodorant segmentinde lider konuma ulaşmış ve 1997 yılında Çerkezköy / Tekirdağ’da, Ortadoğu ve Balkanlar’ın en büyük kişisel bakım alanında üretim fabrikasını kurmuştur.
• Kendi vizyonunu belirlemiş, hedeflerini saptamış, felsefesinin kendisine kazandıracağı gelişmeleri içerisine (özüne) sindirmiş Hunca Life Kozmetik, Haziran 2011 itibariyle daha kurumsal bir yapıya geçiş yaparak,modern bir çizgiye kavuşmuştur.
“Kişisel Bakım Ürünleri“ sektöründe hizmet vermeye başlayan şirket, kurulduğu günden bu yana kozmetik sektörünün gelişmesinde önemli bir paya sahiptir. Globalleşen dünya pazarında yaşanan hızlı rekabet ortamında farklı ve yeni ürünler ile tüketiciye hizmet vermeyi ilke edinmiştir. Hunca’nın bu başarısının altında kozmetik sektörüne kattığı değer, koku alışkanlıklarına yön veren özgün konseptte ürün çeşitliliği, marka seçeneği ve yapmış olduğu faaliyetleri yatmaktadır. Hunca, “Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti“ prensibini dikkate alarak, üstün hizmet anlayışı ile sürekli olarak yenilediği ürünleri sayesinde tüketicinin beğenisini kazanmıştır.She, Equal, Jagler, Viva Cappio, Caldion, İvrindi, Destiny, Black Magic, Hunca Soft ve Carmina gibi tüketicinin beğenisini kazanarak fark yaratan, hatta alışkanlığa dönüşen ürünler bu prensiple yaratılmıştır. Parfüm ürün yelpazesi yanında saç bakımı, cilt bakımı ve makyaja yönelik ürünler de üreten Hunca, kozmetiğin her alanında tüketicilerine birbirinden değerli ürünlerini sunmakta, güzellik pazarında daha hızlı büyümektedir.
Hunca‘nın temel ilkesi, benzersiz hizmet anlayışıyla, kaliteli ürünü tüketiciye en iyi fiyatla ulaştırmaktır. Tüm bunların yanında, sektördeki 60 yılı aşkın deneyimi ile Hunca Life Kozmetik üretimin her aşamasında modern teknolojinin tüm olanaklarını kullanarak, bu başarısını uluslararası pazara da taşımaktadır. Ürünlerinin ihracatını, Ortadoğu, Asya, Doğu Avrupa, Afrika ve Rusya’da gerçekleştirmektedir. İhracat piyasasında 1.400′den fazla barkodlu ürün ile dünya devi olma yolunda, emin adımlarla ilerlemektedir. Katma değeri olan, farklılaşabilecek ve özellikli ürünler yaratmak temel ilkelerden biridir.
Her başarısını sizlerle paylaşarak yol kat eden, büyüyen Hunca, ürünlerini yenilikle zenginleştirerek nesiller boyu sürecek bir kozmetik alışkanlığı olabilmeyi diliyor.
Sizlerde Hunca Life Ailesine Katılmak İstiyorsanız Buradan tıklayarak kaydınızı yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder