20 Mayıs 2012 Pazar

Hunca Life Basın

 Hınca Life Basın

Hunca Life basında geniş yankı uayndırmaya devam ediyor,İşte hürriyet gazetesi insan kaynakları ekinde sayın Tuncer Hunca'nın röportajı;


Huncalife markası ile doğrudan satış sektörüne giren Hunca Kozmetik, yıl sonuna kadar 50 bin temsilciye ulaşmayı hedefliyor.
Dünya çapında büyüklüğü 100 milyar doları aşan, Türkiye’de ise yaklaşık 600 milyon dolarlık bir pazar haline gelen doğrudan satış sektörüne her gün yeni firmalar katılıyor. Avon ve Oriflame gibi doğrudan satış yapan kozmetik firmalarının arasına Hunca da eklendi. 1957 yılından bu yana faaliyet gösteren Hunca Kozmetik, 18 aylık altyapı çalışmasından sonra Ekim 2011’de Huncalife markası ile doğrudan satış sektörüne girdi. Hunca, şu ana kadar 500 çeşit tamamen yeni ürünü HuncaLife için üretti ve 30 yeni marka oluşturdu. Huncalife için şu ana kadar 4.5 milyon TL yatırım yapıldı.


Hunca Kozmetik Yönetim Kurulu Başkanı Tuncer Hunca, makyaj, cilt bakımı, kişisel bakım ve parfüm grubunda rujdan, varis kremine kadar geniş bir yelpazede ürün geliştirdiklerini belirterek, Türkiye’de doğrudan satışta yabancı firmaların pazara hakim olduklarını, büyüme potansiyelinin çok hızlı ve yüksek olduğunu gördükleri için Türk firması olarak yine bir Türk markası yaratarak dünyaya açılmak istediklerini söylüyor.
Hunca life ailesi büyürken sizde bu ailede bizimle birlikte büyümek istemezmisiniz?Bizler Türkiye'de doğrudan satış sektörüne damgasını vuracak bir firmada ve organizasyonda yer alırken,aynı şekilde hızla sizi de aramızda görmek isteriz.

 O zaman şimdi hunca life zamanı,Alın kazanın,kullanın kazanın satın kazanın,hunca life ailesine katılın..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder