21 Ekim 2011 Cuma

HUNCA LİFE HABERLER


Hunca Life Özlem Yıldız



HUNCA LİFE HABERLER

Sitemizden hunca life ilgili size son haberleri vermeye devam ediyoruz.
Hunca life doğrudan satış sistemiyle adımlarını hızla atmaya devam ediyor.Bu kapsamda Hunca Life markasının tanıtım yüzü olarak Özlem Yıldız seçilmiştir.Tv stüdyolarında hazırlanan tanıtımlar pek yayında yazılı ve görsel basında yer alacaktır.Şu anda Acun Ilıcalı'nın yok böyle dans yarışmasının yarışmacılarından biri olan Özlem Yıldız Kimdir Kısaca tanıyalım.


Özlem Yıldız kimdir,
Kendi Ağzından dinliyoruz;
27 Ağustos 1977 tarihinde İstanbul’da doğdum. Katıldığım bir güzellik yarışmasından sonra Atv’de açılacak olan bir müzik kanalı için teklif geldi. 1995 yılında VJ’lik yapmaya başladım. Yarışmada dereceye girememiştim belki ama sunuculuk teklifi gelmişti. 1, 1 buçuk sene kadar VJ’lik yaptım. Ardından Genç Tv’ye geçtim, o dönemde Çarkıfelek programı yeni başlamıştı, oradan bir teklif geldi. Çarkıfelek’le birlikte daha çok insan beni tanımaya başladı. Sonrasında sabah programı Sabah Şekerleri’ni sundum. Sonra o bitti Pazar Sürprizi’ni sunmaya başladım. Sonra 3-4 dizide oynadım. Bir tane sinema filmim var. Ondan sonrada evlendim. Evlendikten sonrada 3-4 sene televizyona ara verdim. Şimdi de TV8’de hafta içi 14:00’de “Aklımıza Takıldı” programını sunuyorum.

Şu anda da Yok Böyle bir dans yarışmasında yarışmaktadır.

Özlem Yıldız'a Hunca Life Ailesine hoş geldin diyoruz.Sizlerde hunca life büyüyen ailesine katılarak hem gelir elde edebilir hem kaliteli ürünleri kullanabilir hem de eğlenerek para kazanırsınız.Şimdi sizde katılın Hunca life için bir adım daha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder