20 Eylül 2011 Salı

Hunca Life Hedefleri


 Hunca Life Hedefleri

Babam Adnan Hunca, 1957’de Asmalı mescit’teki küçük atölyesinde ürettiği Hunca Balsam’la Türkiye kozmetik sektöründe yerini aldığında,Markasının 54 yıl sonra 1400’den fazla ürünle bir dünya devi olma yolunda ilerleyeceğini hayal ediyor muydu, gerçekten bilmiyorum.Hunca’nın kısa sürede kişisel bakım ürünleri alanında tanınan ve benimsenen bir marka olduğuna ve ilerleyen yıllarda profesyonel yönetim yapısıyla yeni markalar yaratmaya odaklandığına bizzat tanık oldum.

Sonuçta HuncaLife, parfüm ve deodorant üretiminde yerel bir lider konumuna ulaştı.HuncaLife ile, Hunca’nın koku alanındaki uzmanlığını, kişisel bakım ürünlerinin farklı kategorilerine de taşıyarak, cilt bakımından vücut bakımına,saç bakımından makyaja uzanan geniş bir ürün yelpazesiyle size merhaba diyoruz.Bu yıl 60 yıla yakın geçmişimizden gelen güçle tecrübemizi birleştirerek HuncaLife markasını çıkardık ve doğrudan satış dünyasına görkemli bir giriş yapmayaı hedefliyoruz.

Dünyada yaklaşık 117 milyar dolar hacme sahip, 74 milyon kişiye bağımsız iş fırsatı sunan, önü açık bu sektöre adım atarak huncalife, ülke ekonomisine ve topluma katkımızı farklı bir boyuta taşıyoruz. Kendini bakım ve güzelliğe adamış bir markanın hikâyesine, sizin hikâyelerinizi de ortak etmek istiyoruz.Güvendiğiniz ürünleri kullanmanın keyfini ve kazancınızın sağlayacağı güveni yaşayın. Gelin el birliğiyle, güç birliğiyle güzel bir dünyaya birlikte adım atalım.

Hunca Life Kayıt İçin Buradan Tıklayarak Formu Doldurabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder