12 Eylül 2011 Pazartesi

HUNCA LİFE ÜRETİM



Hunca Life Üretim, tüm ürünlerini Tekirdağ – Çerkezköy Organize Sanayi Bölgesi içerisinde kurulu üretim tesislerinde üretmektedir. 1998 yılına kadar Bahçeköy merkez binasında sürdürülen üretim faaliyetleri, 1998 yılında Çerkezköy’de inşa edilen modern tesislere taşınarak faaliyetlerini sürdürmektedir. 22 dönüm arazi üzerine kurulu Çerkezköy Üretim Tesisi 15.000 m2 kapalı alana sahiptir. Tesis, kozmetik kategorisindeki pekçok ürünü üretme kapasitesine sahiptir.Gerek alan büyüklüğü, gerekse kapasitesel büyüklüğü ile Türkiye’nin önde gelen kozmetik fabrikalarından biridir.Tesiste başta Araştırma Geliştirme birimi olmak üzere Planlama, Üretim, Lojistik destek birimleri bulunmaktadır. Tüm faaliyetler konusunda uzman, kalifikasyonu yüksek personel tarafından yönetilmekte ve yürütülmektedir. Hunca Life güçlü Araştırma Geliştirme kadrosu ve modern ekipmanlarla donatılmış labaratuvarı ile kozmetiğin her alanında sürekli olarak ürün geliştirmektedir. Bu özelliği ile de sektörün yenilikçi ve öncü firmalarından biridir. Üretim faaliyetleri, gerek Türkiye’de yürürlükte olan kanun ve yönetmeliklere gerekse Avrupa Birliği’nin yürürlüğe koymuş olduğu standart ve yönetmeliklere uygun olarak yürütülmektedir. Üretim tesisinde Hunca’nın kendi markalarına ait ürünlerin yanında, birçok ulusal ve uluslararası firma için private label ya da fason üretim de yapılmaktadır.
Sizlerde Hunca Life Ailesine Katılmak İstiyorsanız Buradan tıklayarak kaydınızı yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder